Traja mušketieri | Trochu menej tradiční rytieri (recenzia)

Dátum pozretia: 10.3.2013
Žáner: Akčný / Dobrodružný / Romantický
Krajina: USA / Veľká Británia / Francúzsko / Nemecko
Dĺžka filmu: 110 min.

Hádam všetci poznajú pôvodný príbeh troch mušketierov, Okrem mňa- keďže som žiadnu pôvodnú verziu nevidela. Ak sa neráta disney spracovanie s Mickeym (ale k tomu sa radšej priznávať nebudem...).

Horkokrvného mladého D'Artagnana spojí nerozlučné priateľstvo s trojicou udatných mušketierov Athosom, Porthosom a Aramisom v remakeu legendárneho príbehu z pera Alexandra Dumasa. Spoločne musia zastaviť zlovestného kardinála Richelieu, čeliť intrigám vojvodu z Buckinghamu a zradnej Milady De Winte. Proste klasický príbeh troch mušketierov. Alebo nie? (Obsah z http://www.moviemania.sk)

O tomto filme som počula už dávno, potom som na neho tak nejak pozabudla. Som rada, že sa ku mne nakoniec dostal.
Možno, že to bolo tým, že som pôvodné verzie, ani knižnú predlohu nepoznala, možno už od filmov, proste nič neočakávam. Nevidela tie otrasné recenzie s nápisom: Na tento film nekukajte! Alebo musíte mať chorú myseľ, ako ja. Pretože mne sa to páčilo!
Bola to trochu akčnejšia verzia minulosti. Dobre, niektoré scény boli naozaj prehnané, ale skutočnosť je, že keď chcete vidieť film, je dôležité čítať, čo to idete vlastne pozerať... Máte tam hore niekde napísané historický? Akčný,dobrodružný,romantický....Nie, pamäť mi ešte slúži. Historický tam nebolo.
Nikto nebude tvrdiť, že pár vecí si nemohli odpustiť. Ale celkovo to zapadá do toho preumelkovaného a farebného prostredie. Čo, podľa mňa človeka, viac zaujme a priláka, ako odradí...
Ako vravím. Predovšetkým ide o akčný film. S nádychom modernej doby a miernym prelínaním sci-fi. Načo by bolo vytvárať znovu tie isté otrepané verzie, ktorých určite nebolo málo?
Berte to tak, že film vám má dožičiť niečo nové a zaujímavé. Užite si zaujímavé scény a dobrý humor.
Pekný pohľad na Orlanda Blooma a sympatického Logana Lermana (známa tvár napr. z Percyho Jacksna ). Ak tento film dokážete brať s rezervou nájdete príjemný oddychový film plný humoru a dobrej akcie. Bola som ochotná dať 5 hviezdičiek, ale nakoniec moje hodnotenie bude nižšie pre fakt, že Traja mušketieri nie je film, čo by ma zaujalo natoľko, aby som si ho pozrela viackrát a zároveň ho nemôžem porovnávať s dielami o štyroch a viac hviezdičkách, ktoré mi do života priniesli niečo nové- to naozaj nemôžem...


Moje hodnotenie:
   

Videli ste tento film? Aký je váš názor naň? Páčila sa recenzia? 
Páčila sa ti recenzia a nevieš kam ďalej? Skús si prečítať aj:
Žáner: Fantasy / Dobrodružný / Akční / Horor - Čarodejnice, dajte sa na útek! Prichádzajú Janko a Marienka.
Najočakávanejšie filmy 2015 | Filmy
Knihy, ktoré uvidíte vo filmovom prevedení | Books 
Animáky z detstva. Pamätáte si ich ešte? | Filmy
Epilóg pre záujemcov: Po neskutočne dlhom čase aj Filmová recenzia! Dnes trochu kratšia ako zvyčajne (to tak býva, keď si po dvoch rokoch spomeniete, že ste mali niečo urobiť...)  Hádam vás aspoň naláka, že konečne kratčí článok. U mňa je to až príliš nezvyčajné...Ak sa páčil, prosím nezabudnite pridať svoj postoj v komentároch, cez +1. Ak by vás tento blog náhodou zaujal môžete sa prihlásiť na odber cez google+ , bloglovin či GFC a majte stále prehľad o nových článkoch :)

Vaša priateľka Viallen

Menovky: ,