Som mačička Pusheen- Claire Beltonová | O jednej mačičke,ktorá to vie roztočiť...


Rozmýšľali ste niekedy, aký by bol život v koži vášho štvornohého miláčika? Vymeňte rúčky za labky a zoznámte sa s rozkošnou mačičkou Pusheen, ktorá vám opäť ukáže, ako správne žiť.

A to hneď v niekoľkých lekciách: Som mačička Pusheen, Čo by ste mali vedieť o mačkách, Ako žiť, Stormy (jej huňatá mladšia sestrička), Rok v živote Pusheen a Poďakovanie. Pusheen vždy vie, kedy je ten správny čas na oddych, menšiu desiatu, hru s priateľmi alebo svoje skrášľovanie, preto sa nás neznalých pokúsi čo-to naučiť. Tento raz sa však presunula z internetovej podoby na papierové stránky. Konečne aj v slovenskom jazyku!

"Keby som bola maličká, spala by som na žužu..."

V prvej časti Som mačička Pusheen sa vám ako pravá dáma pekne predstaví. Povie vám o svojom dokonalom víkende a obľúbených činnostiach. Stormy vás vpustí do svojej ríše fantázie, o akej mnohí môžu len snívať a zakrúti Pusheeniným svetom. Keby som vedela, že mačky majú taký zábavný život, už by som sa nikdy nechcela znovu narodiť človekom. Druhú časť knihy venuje téme Čo by ste mali vedieť o mačkách. Ak ste niekedy uvažovali nad kúpou mačky, mali by ste si ju prečítať. A viete, čo je na čítaní Pusheen najlepšie? Ani vás to nebude stáť veľa námahy. Stačí si pozrieť dvesto strán krásnych obrázkov...
Keby som vedela, že mačky majú taký zábavný život, už by som sa nikdy nechcela znovu narodiť človekom.
"Ruže sú čevrené, obloha modrá, mňauky-mňau. Rybička by bodla."

Možno si hovoríte, že som blázon, keď recenzujem obrázkovú knižku pre deti. A máte pravdu. Ja som blázon. Blázon do Pusheen! Napriek tomu, že je to len obrázková knižka, páči sa mi na nej jej zábavnosť a pravdivosť príbehov, pri ktorej majitelia týchto úžasných stvorení musia len súhlasne pokyvovať hlavou. Ja sama mám doma dvoch mačacích nezbedníkov a často si hovorím, že by si s Pusheen parádne rozumeli. Tiež radi papkajú, tvária sa roztomilo a ani ich to nestojí veľa námahy, skúšajú lotroviny alebo mi ukazujú svoj krásny talent, vyvaliť sa na miesto, kde môžu každému zavadzať.
Claire Beltenová vytvorila niečo neodolateľné a teraz môj počítač okupuje asi päťdesiat vrtiacich sa gifov s malou zavalitou mačkou. Pridajte k tomu knihu a vážne ma môžete volať bláznom. Myslíte si, že som sama? Táto mačacia slečna si získala osem miliónov priaznivcov na facebooku, vlastné emotikony aj web stránku. Kto si po dnešku ešte spomenie na Hello Kitty? A keď už si myslíte, že Pusheen vás nemá čím prekvapiť, odniekadiaľ sa vynorí Stormy a prevalcuje vás svojou mačiatkouskou naivitou. Ak si ešte stále myslíte, že obrázková kniha je len pre deti, veľmi sa mýlite. V Pusheen je tak trochu z každého z nás, prebúdza spomienky na detské ja a bude vás to stáť veľa námahy, aby ste odolali jej čaru. Čo viacej dodať? Hádam už iba - purr, purr, purr!

Knihu vám odporúčajú aj skutoční odborníci. Moje lásky: 


  Počuli ste už o mačičke Pusheen? Páčila sa vám recenzia? Čítali ste túto knihu? Váš názor na ňu? Recenzia bola písaná pre portál Čítaj.to. Na hlavnej stránke mi ju môžete ohodnotiť budem rada za každý váš názor. Hodnotenie funguje na základe papričiek, čím viac, tým lepšie. :)
http://www.citaj.to/index.php/recenzie/recenzie-knih/item/1351-ticho
Páčila sa vám recenzia? Prečítajte si aj:
Fantasy novelu k Škole noci-Neferetino prekliatie | Recenzia knihy 
Pomoc a podpora všetkým introvertnom na svete- Ticho- Susan Cainová | Mĺkva sila introvertov 
Nevšedný príbeh ľudského šťastia v nešťastí-Anjel- Cliff McNish

Epológ re záujemcov: Ďakujem, že ste došli až sem. Hádam sa vám recenzia páčila. Ak si chcete pozrieť aj iné knižné zaujímavosti, zabehnite do Books. Nezabudnite sa vyjadriť v komentároch. Ak už nechcete prichádzať o novinky z blogu, prihláste sa na odber cez GFC, google+ alebo bloglovin. Teším sa na vás aj nabudúce a zatiaľ pa! 
Vaša priateľka Viallen


Menovky: , ,