Odlišné názory | Mnoho otázok, málo odpovedí...

Niekedy si hovorím, že si tým večným uvažovaním a snívaním ubližujem. Väčšinu mojich rovesníkov nezaujíma, čo bude. Sú im jedno otázky zapĺňajúce tento blog. Nerozmýšľajú nad ľudmi, nad ich správaním, nádejami, nezamýšľajú sa nad svetom. Však prečo? Prečo sa zaoberať viac než vlastnou cestou a životom? Možno im občas ich postoj závidím. Čím viac otázok, tým menej mávam odpovedí. A tu je pár tých, na ktoré nepozná odpovede asi nik.






Čo by sa stalo, keby...?
Samostatná kapitola v mojom živote a podľa mňa- najhoršie slová na svete! Prvýkrát ma nad touto témou donútil rozmýšľať film Stroj času. Áno, asi je to divné, že nad tak hlbokou myšlienkou som uvažovala iba vďaka nejakému "predpotopnému" sci-fi filmu, ale vďaka nemu som začala byť posadnutá myšlienkou, že či by sa vrátením času niečo zmenilo, alebo realita, ktorá už existuje, bude pokračovať vo svojej ceste aj naďalej. Určite poznáte tú úžasnú vetu vetu na konci filmu: "Si muž, ktorého prenasledujú dve najstrašnejšie slová- čo keby." Bola som tým "mužom." Až priateľka ma svojim šokujúcim odhalením celkom zmenila. (Čítaj: Najhoršie slová na svete...Čo keby?) Smiešne, nakoniec to bola ona, ktorá mi poskytla odpoveď na jednu z najdôležitejších otázok života. (Bože, keby ma tak počula! Hah.)

Ako to vypadá po smri?
Moja vedecká zvedavosť je priam neutíšiteľná, ale nie zas na toľko, aby som sa pokúsila prekonať smrť a vrátiť sa medzi živých. O tento príbeh sa rada nechám ukrátiť. Jasné, že ma to zaujíma...Existuje niečo alebo upadneme do temnoty? A ak nie nič, čo je potom to nič? Ale som dostatočne trpezlivý človek a myslím, že taký sedemdesiat/osemdesiat rokov ešte kľudne vydržím. Napokon sa to aj tak všetci dozvieme a ja nemám práve súťaživého ducha...

Sme vo vesmíre sami? 
Na toto svoju teóriu mám, ale ľudstvo ešte nemá žiadne hmatateľné dôkazy...Pri toľkých planétach si nemyslím, že by sme vo vesmíre boli sami. Chyba je možno aj tá, že hľadáme život, ktorý existuje na rovnakej báz, ako je ten náš. Ale čo mi vieme?



Na aké otázky hľadáte odpovede vy? Je ešte nejaká otázka, na ktorú podľa vás nie je odpoveď? Ale snáď viete nejakú na jednu z mojich? Sme vo vesmíre sami? Ako to vypadá po smrti? Čo by bolo, keby? Aký je váš názor? Napíšete mi ho do komentára!


Kam ďalej? Články, ktoré by sa vám tiež mohli páčiť:
1.Vadia vám negatívni ľudia? - Prečo mi už rasisti lezú na nervy...
2.Čo si myslíte o vševedkoch?- Profesionáli na každom kroku
3. Článok ocenený aj na blogu.cz v TT- Čo je podľa mňa genialita? Nevzdávať sa! 

Slovo autorky: Pre dnešok všetko. Ďakujem, že ste si prečítali tento článok! Ak áno, nezabudnite ma podporiť cez 1+. Články podobného štýlu nájdete v rubrike Odlišné názory. Ak chcete pravidelne vedieť o nových článkoch prihláste sa na odber na GFC, google+ alebo bloglovin. Zanechajte mi aj nejaký pekný komentár. Teším sa na všetky vaše postrehy a názory. Zatiaľ sa s vami lúčim.

Vaša priateľka Viallen :)

Menovky: