Najočakávanejšie filmy 2015 | Filmy

Fajn, možno sa zdá, že písať podobné články musí byť nuda, ale pravda je, že je to úžasný spôsob, ako o všetko získať prehľad. Rok 2015 nám prináša staré známe ságy, aj novinky a zaujímavé projekty, ktoré by mohli obsadiť vaše priečky najväčších filmových trhákov. Tu si poďme predstaviť pár z X filmov, na ktoré sa môžete celý rok tešiť.
Avengers: Age of Ultron
Nedávno som vám predstavila svoj Nerd tag a tak je jasné, že  na úvod som si pre vás prichystala nie akčné, sci-fi a dobrodružne. Superhrdinovia musia zažiariť a naša šestica úžasných hrdinov bod spoločným názvom Avengers to skúsia v máji 2015. Napriek obrovskej radosti z pokračovania nedokážem prehltnúť sklamanie, že hádam prvýkrát v histórií uvidíme Thora bez Lokiho ( a svet bez Lokiho prestáva dávať zmysel). Prvotné zábery ma nejak moc neohromili, napriek tomu nebudem strácať nádej. Téma robotov, ktorý prídu ovládnuť svet mi príde zastaralá a nudná. To by som si radšej vybrala takého Ja, robot, kde nájdem aspoň hlboký psychologický podmaz. Začínam sa obávať, že Avengers je len prehliadka superhrdinou, ich schopností (v preklade efekt za efektom), bez poriadného príbehu. Uvidíme.

Ant-Man  
Pavúky, korytnačky,slimáky. Tak prečo nie mravce? Mala som pocit, že nenájdu superhrdinu, ktorého nepoznám,ale svet býva plný veľkých prekvapení. Ako fanúšik Marvelu si zachovávam určitý optimizmus. Ten skeptik vo mne zas hovorí, že Ant-Man nebude typ superhrdiny, čo ma chytí za srdce. Ant-Man údajne mal už vystupovať v Avengers, ale producenti vytušili, že publikum naň ešte nie je pripravené. Predsa len hrdina bez vlastného filmu sa zrazu objaví na plaz...Teraz sa to rozhodli napraviť  

Tomorrowland
Ratatouille, Rodinka úžasných, Mision Impossible. Toto všetko vzišlo z rúk úžasného režiséra Pixaru Brada Birda. Tomorrowland bude fantasy dobrodružne scifi. Zápletka mi je zatiaľ neznáma, ale ja sa dám zlákať na každé dobré sci-fi.
Crimson Peak    
Budúci rok sa budeme trochu báť. Od tvorcov Hellboy, tentoraz v trochu hororovejšom štýle prichádza Crimson Peak. O čo sa jedná? Trailer z Comic Conu zachytáva hlavne atmosféru domu, ktorý bol špeciálne postavený len pre toto natáčanie, a režisér nám dáva poznať, že niektoré domy sú také staré, že začnú rozprávať vlastný príbeh. Okolie a príbeh má byť inšpirované Janou Eyrovou a Mŕtva a živá. Sľúbili nám silnú a nezávislú hlavnú hrdinku. Neznášam horory, ale možno sa nechám presvedčiť.

Jurassic World 
Aj pre vás to bol film vášho detstva? Pamätám si, že po Jurskom parku som prvýkrát nemohla zaspať a ešte sále žasnem nad výnimočnosťou tohto príbehu. Neviem čí krapý nápad to bol, otvárať Jurský park po dvadsiatich rokoch. Hrali ste niekto Zoo Tycon? Tie potvory vždy zdrhnú! A nie len vo filmoch... Napriek tomu, že Jurský svet bude len prerobenie starého príbehu, tariler vypadá dokonalo. Dinosaury s novou technológiou dostali úplne odlišný charakter. Ja si to pozriem rada. A vy?    

Big hero 6    
Od hororov rovno k animákom. Marvel a Disney sa spojili, aby vytvorili Veľkú šestku. Hrdinu-vynálezcu a výtvor-robot sa postavia proti neprávostiam sveta. Čo iné od Walta čakať? Ako vždy kopec humoru, zahrávanie si s našimi emóciami a samozrejme príbeh na nezabudnutie. V kinách už 22.1.2015
Ex Machina
Hneď po pozretí traileru si hovorím:" Preboha, druhá Čierna labuť." (Recenziu na čiernu labuť si môžeš prečítať TU!). Je to rovnako psycho s hlbším významom, ktorý mu bude pravdepodobne počas celého filmu unikať. Povyhráva to kopec Oskarov a milióny ľudí to bude ospevovať, zatiaľ, čo tí zvyšní ich budú pokladať za bláznov... Caleb vyhráva súťaž a môže víkend stráviť v horskom výskumnom zariadení, kde sa môže podieľať na experimente pri vytváraní umelej inteligencie, aká tu ešte nebola. Ava je neskutočne krásna, no Caleb si začína uvedomovať, že nie všetko je tak dokonalé, ako sa na prvý pohľad zdá.

Seventh son
Rytier John Gregory (Jeff Bridges) bol posledným žijúcim členom rádu bojovníkov, ktorí po stáročia chránili svet pred silami temna. Bol to on, kto im mohol zasadiť smrteľnú ranu, keď ulovil Kráľovnú čarodejníc (Julianne Moore). Stačilo ju zabiť. On sa do nej namiesto toho zamiloval a miesto smrti pre ňu zvolil väzenie, z ktorého nebolo úniku. Iba zdanlivo. Mocná čarodejka hnaná nenávisťou sa dokázala dostať na slobodu a teraz zhromažďuje armádu svojich verných, aby sa pomstila za svoje pokorenie, a to nielen Gregorymu, ale všetkým, ktorí stoja na jeho strane. Aby Gregory nebol na svoj boj sám, musí nájsť mýty opradeného Siedmeho syna, muža s mimoriadnymi schopnosťami. Mal by ním byť Tom Ward (Ben Barnes), lenže mladý farmár ako legendárny bojovník rozhodne nevyzerá a moc toho na prvý pohľad nevie. V jeho rodokmeni sa však skrýva tajomstvo, ktoré Gregorymu naznačuje, že sa predsa len nemýlil. Spoločne sa vydávajú na púť po podivuhodných krajoch, počas ktorej čelí čoraz ťažším nepriateľom, ktoré proti nim Kráľovná čarodejníc posiela v snahe získať čas. Čas na to, aby jej rastúca moc bola neporaziteľná.
 
Hunger games: Mockingjay 2
Posledná časť Hunger games. Ani sa mi nechce veriť, že už je takmer koniec. Zas mám pocit, akoby ma opúšťal starý priateľ.Revolúcia vrcholí! Finále odboja, ktoré už zasiahne aj Panem. Ako dopadne odvážnej Katniss? Čitatelia kníh to už dávno vedia, vy ostatní si budete musieť počkať.
(Hunger games- Vražedná pomsta (recenzia))

Ted
Jedne z dôvodov prečo si medzi rovesníkmi pripadám ako magor. Na prvý dieľ som s veľkým očakávaním bola v kine a odchádzala som s nepríjemným pocitom sklamania. Dnešné komédie upadajú a aj keď Ted vypadá ako dobrý adept na ich záchranu, u mňa sa tak nestalo. Ted je jedna z tých komédií , na ktorých sa dá zasmiať, ale celý film mi viac prišiel trápny než zábavný. Možno aspoň vás poteší, že 2015 sa pripravuje jeho pokračovanie. Ja už do neho nevkladám nádej.


A tu je posledný film, na ktorý sa teším zo všetkých najviac :D Verím, že trailer vám povie všetko a tak bez zbytočných slov-Minions!
 

Na ktorý film sa tešíte vy? Zaujal vás niektorý z môjho zoznamu?

Zaujal vás tento článok? Pozrite si aj: 
Knihy, ktoré uvidíte vo filmovom prevedení | Books 
Fantasy a Sci-fi filmy 2013| Moja Top-10
Epilóg pre záujemcov: Streda bez Filmov & Anime by sa mi ani nerátala. Hádam ste si článok užili. Ak áno, nezabudnite mi napísať do komentárov, ktoré filmy sa vám pozdávajú, alebo aké filmy by ste mi na rok 2015 odporučili. Môžete sa tiež prihlásiť na odber cez bloglovin a google+. Teším sa na vás pri ďalšom článku. Zatiaľ sa s vami lúčim. :)
Vaša priateľka Viallen

Menovky: , ,