Knihy, ktoré uvidíte vo filmovom prevedení | Books

Ak ste dávno nezažili pocit rozpoltenia, určite si prečítajte tento článok. Aj keď každý knihomol rád uvidí svoje obľúbené knihy na veľkom plátne, niekedy to zabezpečí dôvod na dlhé nadávanie, alebo dlhé mánie zbožňovania v okolí, čo vám nakoniec znepríjemní samotnú knihu.
Áno, ďalšia moja úžasná narážka na Twilight...


Hunger Games: Mockingjay part 2 - Suzanne Collins
Ako lepšie zakončiť rok, než s našou nebojácnou Katniss? Tretia kniha, tretí film a mňa rovnako ako pri Harry Potterovi začala chytať úzkosť. Je ťažké sa lúčiť s obľúbenými hrdinami. Našťastie odlúčenie nebude trvať večne. Už budúci rok 2015 sa môžme tešiť na druhá časť Drozdajky. Katniss zakončí svoju revolúciu proti
Capitolu. Hunger games sú jedna z mála dobre spracovaných "filmových kníh" a ja len dúfam, že rozdelením nestratia svoj pôvab, ak sa ich režiséri rozhodnú príliš naťahovať. Pri Daroch smrti bolo nemožné toľko informácií vopchať do dvojhodinového filmu, pri Hunger games to nepovažujem za nič viac než šikovný marketingový ťah...Napriek tomu sa veľmi teším a dúfam, že ma moje očakávanie nesklame.

Fallen (Pád) -Lauren Kate
Dúfam, že nie som jediná, čo mala z toho chuť otrieskať si hlavu o klávesnicu! Ešte teraz sa spamätávam z mierneho šoku. Nemala som tušenia, že táto séria si medzi mladými našla takú popularitu, že by sa nakoniec mohla objaviť aj vo filmovej podobe- niekedy v roku 2015
Ak mám vyjadriť nejaké osobné dojmy, napriek kompletnej sérií, ktorá mi zdobí poličku, si táto novinka u mňa nenašla veľké nadšenie. Pád bola len akási anjelská verzia Twilightu a až na dokonalý tretí diel (a neskutočne krásny záver) si ma Fallen ničím nezískalo. Uznajte sami. Dva dobré diely zo štyroch? To nepovažujem za ten najväčší úspech spisovateľov. Ak sa Fallen rozhodnem pozrieť, bude to pravdepodobne v pohodlí domova.
Napriek tomu sa mi veľmi páči, že štáb si zvolil za natáčania Budapešť. Mala som to šťastie si to tam raz obzrieť a nádherná atmosféra tohto mesta sa bude krásne hodiť k akadémií Meča a krížu. Herecké obsadenie (môžete pozrieť TU! ) nevypadá najhoršie a vo svojich úlohách si ich viem celkom dobre predstaviť.


Fifty Shades of Grey - E.L. James
Film natočený, posledná klapka padla. Teraz len to úmorné čakanie. No, úmorné ako pre koho, keďže niekde tu budú začínať knihy, ktoré som vôbec nečítala- a zatiaľ to ani neľutujem. Jedna z nich je práve Päťdesiat odtieňov šedej. Napriek fanúšikovským litániám si 50 odtieňov šedej nedokázalo prebiť cestu do môjho srdca. Ani len vyvolať dostatočný záujem. Napriek tomu verím, že mnoho ľudí tento film uvíta s nadšením. Nedávno som čítala, že kiná si ho odkladajú na Valentín 2015. Takže ak máte chuť trestať svoju polovičku, už viete, na čo ho budúci rok vytiahnuť. 


Insurgent (Rezistencia)- Veronika Roth
Postapokalyptické svety vládnu! Po roku 2012 si všetci (živí a zdraví) radi predstavujeme svet po naplnení veľkých proroctiev. Dobre vieme, že koniec raz príde. Našťastie si ho zatiaľ môžme užívať z pohodlia a bezpečia nášho domovu (alebo s pokornom na nepohodlných sedačkách vo veľkej kinosále) Okrem Hunger games privítame aj druhý diel Divergencie. V kinách by sa mal objaviť niekedy okolo 20.5.2015. Predbežne už vám viem aj povedať, že tretí diel Allegiant (Experiment) bude údajne rozdelený na dve časti. Strašná móda!

 

Hobbit: Bitka piatich armád- J.R.R. Tolkien
Posledný film, ktorý spomeniem je očakávaný posledný diel Hobbita: Bitka piatich armád. Pôvodne sa celý príbeh mal končiť už leta 2014, ale jeho premiéra bola odložená a tretieho Hobbita uvidíme v kinách už tento December. Jedna z mála knižných adaptácií, u ktorej si horko-ťažko môžem predstaviť, že by nakoniec nevyšla...

Na ktorý film sa najviac tešíte? Ktorých sa naopak obávate, že by ich mohli pokaziť? Viete ešte o nejakej knihe, ktorá si budúci rok zažije svoju premiéru aj vo filmovom prevedení? 
Slovo autorky: Som šťastná, že ste sa pristavili pri ďaľšom článku. Podobné príspevky sa nachádzajú v rubrike Knihy z iného uhla alebo Filmové zaujímavosti. Ak sa vám článok páčil, zanechajte mi komentár. Môžete ma podporiť 1+ cez google+ alebo bloglovin, vďaka ktorým vám nikdy neunikni žiadna novinka. To by bolo hádam všetko. Zatiaľ sa majte!

Vaša priateľka Viallen

Menovky: , , ,