Komentárový problém

Okej informatívny článok a menšia prosba o pomoc. Asi tak by som to zhrnula pár slovami. obšírnejšie to skúsime takto: Drombabas sa mi ozvala pre problém s pridávaním komentárov. Chcem vedieť či sa to deje aj vám ostatným. Ako často sa vám to deje? Od kedy sa vám to deje? A ak pridávate komentáre rôzne (cez google+, URL,) s ktorými sa vám to deje najčastejšie?


Skočíme radšej rovno k tomu, že ako možno viete, blogger (teda blogspot) má isté problémy s pridávaním komentárov (celkovo). Čítala som o tom skôr než som sem prišla a bola som na to pripravená. Dole pri komentároch som vám nechala odkaz:

Komentátorom od Viallen

Ak vyberiete profil "Anonymný," váš komentár sa vo väčšine prípadov nepridá. Môžete využiť Názov/Url, kde napíšete vaše meno(nick) a adresu blogu/domény. Ak nijakú nemáte, stačí predsa napísať google.com. Teším sa všetky vaše komentáre a na váše názory :)

Vychádzam z toho, čo som čítala a čo mi poradili už skúsenejší blogeri, lenže to či vás komentár bude nakoniec naozaj uverejnený, bohužiaľ, ovplyvniť neviem. Vždy je tu možnosť, že niečo dovržem aj ja. Práca s Html kódmi nie je žiadna sranda a stačí jednu čiarku zadať zle a celá stránka sa totálne rosype. A môj krásny antitalent tomu vôbec nepomáha.
Môžem spraviť niečo iné. niekde som ešte čítala, že pomáha Kód proti robotom. určite ste to už videli. Po uverejnení komentára vám hodí pár čísel alebo písmen,ktoré musíte zadať na dôkaz, že nie ste počítač. Ja osobne s tým dobré skúsenosti nemám. Kódy mi prídu často neprehľadné, rozmazané a chyba v matrixe je len menšia, nie nemožná. Ak si však zažiadate niečo podobné, dám vám to,

V čom môže byť problém?

Váš počítač. Áno aj tento dôvod udáva blogger. Môžete mať proste inak nastavené cookies alebo zaškrtnuté nejaké kraviny, ktoré si s bloggerom proste nesadnú-pre bližšie informácie si budeme musie volať niekoho technicky zdatnejšieho- ja som rada, že som pochopila toto :D
Blogger- je to mrcha, čo vám povie, no na jeho obhajobu, je to jediná vec, čo tu na celej stránke blbne. Čo je furt menej, než bolo na blogu.cz.
Moja maličkosť- Snažím sa to tu nezabiť, prisahám, no stále som len človek. Chyby robiť budem. 

Čo s tým môžete robiť?

V prvom rade mi to povedzte! Zo stránkou neustále pracujem a sama na svoje kiksy neprídem. To ostatné závisí sôr od toho, ako veľmi sa chcete vyjadriť, porozprávať sa so mnou (ako viete na komentáre vždy reagujem :) a snažím sa rozvinúť s vami normálnu konverzáciu). Ostatok je asi o tom, ako veľmi vám na tom celom záleží. Chápem, že ako bloggerka by to mala byť skôr moja starosť a verte, že ja si cením každý váš postreh a komentár, no nedokážem pohnúť s celým bloggerom.
Môj prvý návrh je Word. Predpísať si komentár je fajn, už len preto, že máte viac času na formuláciu myšlienok, opravu textu v jednom a istotu, že sa text nikdy nestratí v matrixe.  
Môj druhý návrh je Ctrl+C a Ctrl+V. To považujem za celkom nenáročné. Po dopísaný komentárov si ho proste skopírujete a potom pridáte. Ak a niečo stane, vaše litánie sú stále v bezpečí a schopné znovu poslúžiť.

Ak máte nejaké nápady alebo viete niečo, čo ja nie, napíšte. Prosím odpovedzte mi na predchádzajúce otázky. Ako často sa vám to deje? Od kedy sa vám to deje? A ak pridávate komentáre rôzne (cez google+, URL,) s ktorými sa vám to deje najčastejšie? A ste ochotní sa kvôli mne trošku obetovať? (nikoho nenútim, kto mi teraz rovno povie, že ak sa komentár neuverejní proste ma kašle- nemôžem nijak proti vám ísť) A posledné- chcete Kód proti robotom?