Deň 3.+4. - O mojich profesoroch

Mučitelia alebo dozorcovia s vodou a kľúčami? U nás je to občas na rozhraní, ale zodpovedne môžem tvrdiť, že väčšina je nám viac priateľmi než autoritami. Na ktorej škole si s profesorom môžete potikať a pýtať sa ich na víkend, frajerky a zážitky, ktoré by občas mali byť radšej mládeži neprístupné? Robím si srandu (z časti). Ale je pravda, že my sme sme skvelá patria. Ako žiaci, tak učitelia.


3. Učiteľ, ktorého ma zo všetkých najradšej.
Asi ako som spomínala, jeden z nich bol určite môj dejepisár, pretože nikdy nemal ten zlozvyk drviť nás fakty a roky. Rozprával. Hovoril o tom ako to vypadalo, rok po roku až kým sme sa nedostali sem. A tým druhým bola moja úplne prvá učiteľka na základnej škole. Ona jediná ma podporovala v mojom záujme o učenie, často mi hovorievala, že som tichá a že by som sa nemala báť hovoriť, no ani sa ma nesnažila zmeniť. Keď videla, že viem odpoveď, no nikto nezdvihol ruku, vyvolala ma a pýtala sa ma či by som to nechcela prezradiť. Určite je dobré, keď v škole začínate s dobrým pocitom.
4. Učiteľ, ktorého neznášam...
Schválne či si ho pamätáte, pretože už raz som ho už neraz spomínala vo svojich článkoch. Ak nie, zájdite si do Odlišných názorov (Článok Kosti praskajú a srdce krváca | Šikanovanie si môžete prečítať TU- klik). A patrila k desiatim osobám z tagu Desať slov úprimnosti. Bola to moja profesorka angličtiny na základke.
Táto žena mala obrovskú povesť po celej škole a jej hodiny boli naozaj na hranici týrania. Mnoho detí z bolo na prášky. Odpadávali, zvracali dokonca doma plakali, keď mali na druhý deň ísť na jej hodiny. Je smutné, že práve niekto, kto vás má viesť ku vzdelaniu, je ten, kto vás od toho odrádza.

Ako vy vychádzate s vašimi profesormi? Koho máte najradšej (aký predmet učí)? Koho radi nemáte a prečo? Máte nejaké vtipné historky alebo hlášky vašich učiteľov?
Trošku slabší článok. ja to chápem, ale tento týždeň končí a vy sa môžete tešiť na tradičný All dreams are real. Ak sa vám predsa len páčil, nezabudnite mi zanechať komentár s vašim názorom a podporte ma cez 1+. Minulé články Deň 1. - Môj obľúbený predmet a Deň 2. - Predmet, ktorý neznášam
si môžete prečítať kliknutím sem na rubriku Týždeň so školou- projekt. Čoskoro sa zas uvidíme :)

Vaša priateľka Viallen

Menovky: ,