Pardón, váš mozog práve prerušil spojenie...

Ľudia, my sme prešli! Po prvom ročníku tomu hádam nikto neveril, ale držíme sa zubami nechtami. Ja som so sebou veľmi spokojná. Podávam fajn výsledky a aj keď sa obávam toho, ako to u nás bude vypadať na budúci rok, teraz na o nechcem myslieť.
Pridávam vám ďalšiu časť hlodov zo strednej, tento raz, ako to vypadalo u nás v druháku. 


Heslo našej tiredy:
Päťročné štúdium na GMK. Najkrajších deväť rokov môjho života... (Ono je to popravde: "Neprišli sme sa klaňať, prišli sme sem víťaziť," len nám to moc nevychádza :D)

Fyzika
U:Entendeis? Más o menos?  (Rozumiete? Viac menej?)
Ž:Mucho menos... (Omnoho menej)

Biológia
U: Y pueden ser parasitismo...Como vosotros.
(A môžu byť parazitmi...Ako vy)

(Veľká filozófia dvoch chlapov. Profesor vs spolužiak)
U:Si, chicos son estupidos (Áno, chlapci sú sprostí....)
Ž: Pero...tu eres chico tamién (Ale...ty si tiež chalan)
U:No. Yo soy hombre... (Nie. Ja som muž :D)

U:Bacterias son asexuales
Ž: Aspoň s nimi nik nevyj*be

Chémia (ešteže nie slovina)
Ž: Pani profe? Je vo slove viazať po v tvrdé y?
(Vyazať- to vypadá nádherne :D)

Španielčina
U:Mohol by si zjesť jogurt, ktorý v lavice necháš tri mesiace?
Ž:No a čo by nie!
U:Nie! Pretože by....*hľadá správne slová* ... v ňom vnikol život.
Ž:Tak to sa potom stanem Bohom! A to mi už bude jedno nejaký zelený jogurt....

Etika
U: Vedeli ste, že je dedina, kde všetci cigáni normálne pracujú....
Ž: A ako sa tá dedina volá? Zázrakovo?

U:Prečo sa aj spolužiačiek nespýtaš, ako sa majú?
Ž: Lebo odpoveď je vždy:“ Ty debil!“

Anglina
U: Čo to znamená „go abroad?“
Ž: Ísť do divočiny!

Hlášky našich Španielov 
Alebo ako to vypadá, keď sa španiel snaží hovoriť slovensky.

(Rozoberali sme, čo to znamená mimozemšťan)
U: Mimo viem čo je. To, keď idem do baru, tak som potom mimo...
Zem. To tiež viem, čo je...
Ale, čo je to ten šťan?

(typické španielske spodobovanie z b na v )
U1:Mal som na obed chliev.
U2:Myslíš chlieb....
U1: Veď vravím, že chliev!

U:Nekúri nám korenie

Nácvik požiarneho poplachu. 
(Všetci to berú s veľkým nadšením)
U:Pozor horí, všetci pekne zoradiť!
Ž: Ach, áno. Spaľujú ma tieto spirituálne plamene.
U:Kedy to bolo skutočné, myslím, že už by ste nešli s takýmto úsmevom...
Ž: Podľa mňa by to bolo rovnako s úsmevom.
Ž: To si píš! Ja by som šla ešte aj prikladať.

Hlboké úvahy nášho spolužiaka
Musíme zabíjať ľudí, čo zabíjajú ľudí, lebo zabíjanie ľudí je zlé.
Čím viac samovrahov, tým menej samovrahov.
Navštívme Rusko, kým Rusko navštívi nás.

Keď mozog naozaj nefunguje
Ž: Fuj! Neznášam ryby!
Ž1: Myslíš si, že treska z Lidela niekedy videla rybu?

Ž1: (na mňa): Prečo si nás dve stále pletú?
Ž2: Možno preto lebo ste potmavšie a máte obidve kučeravé vlasy.
Ž1: Aj Bianka má kučeravé vlasy a s ňou si ma nik nepletie.
Ž2: Lenže Bianka je červená...

Ž: Ideš zas za frajerom do Popcornu? (do Pukanca - kto má poznať každú blbú dieru u nás v SR? :D)

Ž: Bolo to strašné, keď sme sa rozišli. To pomyslenie, že už nikdy neuvidím jeho rodinu, priateľov ani jeho psa! (Všimli ste si, že on tam spomínaný nie je? :D )

(Moje otravovanie vždy spraví svoje...)
Ž: Vera, ak neprestaneš, napadnem ťa grepom!

Ž: Aha! *strká mi pred tvár mobil* Takto vypadá ľudská lebka kým ti nevyjdú mliečne zuby.
Ž1: Veď to musím mať hlavu ako ementál...

(Spolužiačku sa snažím presvedčiť, aby začala hrať hry)
Ž: Prečo nehráš hry? Veď aj tam sú svalnatí ľudia...

(Hráme aktivity a spolužiačka mala hádať slovo atóm)
Ž1: Čo to bolo?
Ž2: Atóm!
Ž1: Ja mám z fyziky štvorku, tak čo čakáš?! 
Ž2: Ale atóm je z chémie...

(Druhé slovo, čo mala ukazovať- spojka. Nedokázala to...)
Ž1: Však si jej mohla ukázať aj takú spojku, čo je na aute!
Ž2: *zúfalo* Lenže ja nemám vodičák...

(Pokus číslo tri- nechce ukazovať pečenú kačku)
Ž1: Ja som pečenú kačku ešte nejedla. Iba takú z rúry...
Ž2: A čo si myslíš, že tam tá kačka robí, Maja? Opaľuje sa?

(počas hry nám zázračne zmizlo pero)
Ž: Kde je to pero?
Ž1: Ono umrelo
Ž: Mám ho! *spolužiačka vbehne do miestnosti a drží dva* A ešte sa aj rozmnožilo.

Ž1: Jáj! Vy nepoznáte mastný pastel...
Ž2: To sa dáva na vlasy, však?
(Spolužiačka kamošku hladká po hlave)
Ž: Ako to, že máš také krásne lesklé vlasy?
Ja: Lebo sú mastné...

(Triedna chata. Deväť báb na jedného chalana)
Ž1: Ako dobre, že Kubo je jediný triezvy. On by to nikdy nezneužil...
Ž2:Vezmi si, že ja som opitá a Kuba by som nikdy nezneužila.

Ž1:Ľudia, vážne! Mne cez tú matiku stačí iba preliesť!
Ž: Ja budem aj podliezať, ak bude treba...

Podobné články:
Hlášky z prváku: Mozog, na ktorý sa snažíte dovolať, je momentálne nedostupný...

Pobavila vás niektorá? Moja obľúbená je tá z atómom. Pre tých, čo ste čítali aj minulý diel, hviezdili sme viac teraz alebo v prváku? Zapisovali ste si aj vy hlášky zo strednej? Je nejaká, na akú si pamätáte a páčila sa vám? Môžete mi ju napísať! :) Aké bolo vysvedčenie? Dostávate niečo za dobré známky? Pre tých, čo robili prijímačky, ako ste dopadli? Idete na školy,ktoré ste chceli?
A oficiálne vitajte prázdniny! Hádam ste ich týmto článkom odštartovali dobre. Nabudúce už niečo serióznejšie, nebojte. Teším sa na vaše reakcie v komentároch, cez 1+ či follow. Mňa to veľmi povzbudzuje a tiež potom viem, aké články sa vám páčia. Všetky informácie o blogu nájdete na mojom google+ a bloglovine. Na ask.fm odpoviem na všetky vaše otázky. Teším sa na vás aj nabudúce. Papa! :)
 Vaša priateľka Viallen

Menovky: