Ľudia na zabitie| Tolerancia vládne



Predtým to boli Radosti a závislosti a ešte predtým Strachy a fóbie. Poďme teraz hovoriť o niečo osobnejšom- a to o ľuďoch. Presnejšie o ľuďoch, ktorých nikto z nás nemôže vystáť. Áno všetci sme nejaký a musíme sa rešpektovať. Ale to je len spôsob, ako nechávame tieto osoby naďalej existovať. Hah, no čo vám povedať? Chyby iných si nevšímame, kým nemámme vlastné však...
Trollovia
Nehovorím o tých malých smradlavých mužíčkoch z nórskej mytológie (aj keď mať ich doma, nemôže byť o nič príjemnejšie) Nie! Ja hovorím o tých škretoch na internete, čo mi v komentároch vždy prezradia zápletku, ak nie aj jej koniec. Blbcov, čo spoilerujú knihy, filmy, hry. Ako predavači puzzle. Ja si to chcem poskladať sama o oni mi furt na obal vycapia výsledok! Nedávno som si na internete kupovala hru, a keďže jedna časť stojí asi tridsať eur, prezerala som recenzie, aby som vedela či mi za tie prachy naozaj stojí. Nečudujte sa. Ja som hráčka a rada si zaplatím, za to, čo milujem, ale miesto toho, aby som našla radu tak nejaký mudrlant mal potrebu napísať do komentoch: „Najlepšia je aj tak hlavná séria, tejto už nie je hlavný protagonasta, ktorý na konci poslednej časti zomrie...“ Žeby v tej, ktorú mám doma a práve sa ju chystala hrať? Super!

Osoby, čo na youtube zaviedli reklamy
Pretože prisahám, že keď nabudúce na mňa vybehne Alza, začnem kričať. A pochybujem, že som jediná s touto alergiou. Keby zajtra prišli na našu planétu mimozemšťania, prvého z nich umlátime tabletom zo strachu, čo ďalšieho nám prišiel ponúkať. Ja viem, že je to v podstate dobrá vec. Tí ľudia z toho majú prachy a neťahajú tak peniaze z ľudí ako vy či ja, ale aspoň mi vysvetlite, prečo tá reklama je trikrát hlasnejšia, než samotná pieseň.

Podobné články:
Stereotypy a predsudky (o ženách) - reči, čo ma naozaj štvú
Strachy a fóbie- všetci sa niečoho bojíme. Čoho sa bojíte vy?
Radosti a závislosti- to najlepšie a najhoršie zo život
Živly, ktoré nás zväzujú- čomu je dobré sa vyhnúť

Ľudia, čo mi skladajú slúchadlá
Neviem, čo znamenajú založené slúchadlá v inom svete, ale v tom mojom je to univerzálny spôsob ako povedaj: „Dajte mi všetci pokoj.“ Neviem či sa to deje iba mne, ale ako náhle si založím slúchadlá a zapnem hudbu, aj tá najantisociálna osoba má odrazu potrebu na mňa hovoriť. Fajn, aj ja občas zabudnem a potrebujem sa niečo spýtať, takže mi nepríde slušné ignorovať ostatných, ale prečo ten rozhovor začínajú a končia vždy keď si zapnem hudbu. Horšia odroda týchto otráv je už len človek, čo sa s vami zrazu túži tak veľmi rozprávať, že vám ich radšej zloží sám. Ach! Ale všetko v pohode. Po tom tridsiatom raze, čo som to urobila sama, sa mi už naozaj nechce...


Facebookové (ne)modelky
Tu by som mohla zarátať rovno dve skupiny. Baby čo tvrdia: „Všetci chlapi sú rovnakí. Ide im iba o sex!“ A s polonahými fotkami na profile sa čudujú prečo. Nechcem byť drzá, no mníchov takto k sebe určite neprilákajú. Tú druhu skupinu tiež isto poznáte. Alebo skôr tie fotky s komentárom: „Vypadám tu strašne, vôbec sa mi nepáči, ale aj tak som ju sem hodila.“ Niečo ako ja, keď sem hodím svoje kresby, no na svoju obranu, ja vám aspoň napíšem, že chvála je nutná :D Pokrytectvo stále žije. Neveríte? Choďte si pozrieť Pod rúškom noci. Čo by potom robili, keby im niekto naozaj napísal: „Fuj, vážne tam vypadáš otrasne“ ? Veď sa z toho scovknú...

Aký ľudia otravujú vás? Aké veci tolerovať viete a čo je už nad rámec vašich schopností? Upozorňujete týchto ľudí, či ich iba tolerujete? Alebo ich netolerujete vôbec?
Priniesla som vám aj niečo nové. Hádam ste sa zabavili. Ak sa vám páčilo podporte ma cez 1+ či follow. Môj google+ a bloglovin vás navedú na aktuálne články. Nezabudnite mi napísať nejaký pekný komentár, teším sa na vaše názory. Uvidíme sa zas nabudúce a zatiaľ sa majte :)

Vaša priateľka Viallen

Menovky: ,