Zraz anjelov | kreslím

Ľudia vždy všetkému dávajú nejaký koniec....
Naše životy začínajú narodením a končia smrťou. Dávame hranice aj príbehom, ktoré by mali ostať večné.
Rozprávkovým knihám ako: Kde bolo tam bolo, až kým nepríde zvonec a rozprávky je koniec.
Usmievala som sa s pekným pocitom poznania. Nie, skutočné príbehy nikdy nekončia. Čakali tu na nás, keď sme prvýkrát uzreli svetli tohto sveta a budú tu dlho po tom, čo odídeme. Sú tu stále a nepotrebujú, aby ich ľudia oživili vytiahnutím z police. Pretancujú časmi, nájdu si naše deti. Možno raz moje budúce ja.
Sudičky pretkávajú ľudský osud, dlhé ihlice sa im nehlučne mihajú za večného striedania dňa a noci. Nežne k nej vystieram ruku s vlastným korálikom.
Bytosť si ho berie bez jedinej námietky a už sa malé priesvitné zrniečko kotúľa do dlhých vlákien udalostí celého sveta. S mojím skutočný meno a príbehom, s nádejou odkráčalo do ulíc.
Koniec anjelom
Poď! Chytám ťa za ruku a pozívam ťa na stretnutie anjelov. Možno takých, ktorí obetovali život za lepší svet a krajší zajtrajšok. S prvý si sa už stretol. Dievča k nemu naťahuje svoju ruku. V snahe pomôcť alebo viac ublížiť? Či len s poľutovaním sledovať osud, ktorý už ,ako dávno vedela, nič nezmení? Aj to je pravda, ktorú ti musím ukázať.

Anjel smrti
Anjel smrti stojí vysoko na skalách. Z výšky hľadí na svet pri nohách. S ľútosťou odvádza svojich bratov zapletených do nebezpečných nehôd, rodinných hádok a nešťastných lások. Toľko premrhaného svetla pre tak nevďačné bytosti. Nechápal to rovnako, ako to obdivoval. Svet ľudí, kde ich večne niekto chráni. (Inšpirované knihou Anjel- Cliff McNish)

Pád anjela
 Ďalšia verzia prvotného obrázku. Vytvorila som ich trochu viac. Ja viem, že je trochu morbídna... Môžeš si myslieť, že som šialená. Asi by si nebol ďaleko od pravdy...Ale týmto smerom nie :D


Tam, kde prevláda smútok

Modlitba svätých
Ďalšiu kresbu som nazvala, ako Modlitba svätých. Trochu jednoduchšia než tie predtým, ale keď už vnikla, tak som sa s ňou rozhodla podeliť. Čo vám poviem? Že neviem kresliť postavy a takto sa zlepšujem? No, snažím sa :)

Zúfalstvo anjela
Strašia kresba, ktorú už niektorí možno poznajú. Stále sa mi páči. Má v sebe hĺbku. Aspoň pre mňa :)
Už len dúfam, že som vám nespôsobila hlbokú depresiu :D A za kvalitu niektorých obrázkov, sa ospravedlňujem.

Tak, čo povieš na článok? Príliš psycho? Aký pocit v tebe vyvolávajú moje kresby? Páčia sa?
Bola by tu taká, čo ťa zaujala najviac? Prečo? Myslíte, že osud si volíme sami? Myslíte si, že existuje niekto kto na nás takto dozerá?

Niečo viac z mojich pokusov o umenie
Kreslím: Pod rúškom noci / Päťka porazených / Stop šikanovaniu!  
Fotografie Dievča z minulosti/ Pokusy s ovocím / Krutá pani Zima /
Píšem (ako sa to vezme :D ): Božie ruky / Ochrániš ma / Na čaj s múzou
Zas máme nejaký ten článok za sebou. Dúfam, že sa vám páčil. Ak áno môžete mi dať +1. O všetkom novom na blogu sa dozviete na google+ a bloglovine. (Moje veľké poďakovanie pre Dominiku a Jenny,ktoré sa pridali k mojej komunite). Želám krásny zvyšok dňa, teším sa na všetky vaše komentáre a hádam sa zas niekedy stretneme a dovtedy...Čau-čau!

Vaša priateľka Viallen :)

Menovky: ,