Warm Bodies | Romantika opäť ožíva (recenzia)

Dátum pozretia: 11.7.2013
Žáner: Komédia/ Horor/ Romantický/Paródia

Cold body, warm heart
Potrebujete príjemný oddych a zábavu? Večer s týmto filmom vám to zaručí. Natrafila som náhodou na trailer a od tej doby sa ho snažím nájsť. Nikdy som nebola fanúšikom zombie filmov. Mŕtvoly, čo sa pokúšajú zožrať môj mozog. Okrem toho, že musím povedať: "Fuj!" Naozaj nepotrebujem ďalší dôvod, prečo neustále nakúkať cez dvere- asi začínam trpieť paranojou.
Ale teraz dajte na môj názor!


Why can't I connect with people? Oh right. It's because I'm dead....  
Byť zombie určite nie je ľahké. Pomalá chôdza. Sem aj tam vám trvá najmenej hodinu. Ale čo iné máte na práci, keď ste mŕtvola? Spolu s ostatnými zombie sa R preháňa po letištnej hale. Čakal na niečo...už si asi ani nespomína na čo, keď sa z neho zrazu stala mŕtvola.
A tak sa baví vymyslenými príbehmi o svojich mŕtvolných priateľoch, zbieraním stratených vecí a posedeniami s najlepším priateľom, aby si zdelili svoju nekonečnú túžbu po ľudských vnútornostiach.
Ale čo keď si potom náhodne ukusnete z mozgu niečieho ex, zachránite život potencionálnemu jedlu- a ešte sa k tomu do neho zamilujete? Hlavne ak sa z jedla stáva dcéra veliteľa odboju proti zombie a vy ste len smradľavá mŕtvola.


This date is not going well. I want to die over again. 
Moja reakcia po vzhliadnutí traileru? "To bude taká blbosť!
Preto som to hneď musela vidieť - a vyplatilo sa. Nechápte ma zle :D Moja vznešená logika totiž znie:Ak vidím podobné diela( paródie, niektoré vybrané druhy komédií), nazvem ich blbosťou. Ak obstojí budem sa z toho vytešovať, ako z Warm Bodies. Ak nie, s prevrátenými očami mu zmením status na trápne.
Mŕtvi a nekľudní ( z toho prekladu budem mať ešte dlho nočné mory) je milá, nevtieravá zombie komédia. Vtipné hlášky a situácie s trochou príchuťou romantiky a nápadom, ktorý sa nijako netají, že chce trochu potrápiť priaznivcov Shakespeara.Niečo ako Twilight a Vampire suck-ale toto nejde nenávidieť!
Čo by ste čakali, keď hlavný hrdina sa volá R? Dobre, dobre. Svoje pôvodné meno si nepamätá, ale pár scén- čakanie pod balkónom, volanie: "Ach, Júlia..." (dobre, to sa nestalo, ale pokojne mohlo), vás asi dostanú k rovnakému záveru.
Páči sa mi, že film má také plynulé tempo. Presúvate z myšlienky do myšlienky, preplávavate dejom bez priestoru pre bezduché zízanie.


Dont be creepy! Dont be creepy!
Navyše som presvedčená, že byť živý a hrať mŕtveho, ktorý vlastne je viac, ako len mŕtvi, a pomaly dokonca prichádza k životu...To chce poriadne herecké umenie. Mne sa len pri tom opise zamotala hlava.
A pre pár skeptikov. Nie! Nie je to žiadna zombie verzia východu, západu ani iných častí dňa- ako s obľubou nazvala Twilight moja profesorka španielčiny.
Julia nie je hrdinka a la Bella Swan. A z jej výrazu vám nepripadá, že je jej každých päť minút zle, prinajlepšom sa rozplače- bože, ako ja som tú sériu mávala rada. Jej správanie je prirodzené a celkom pochopiteľné. Film neoplýva až tak veľkou romantikou, takže žiadne prehnane zaláskované scény.
Len, zábava,zábava,zábava!


Moje hodnotenie Warm Bodies:


Recenzie na podobné filmy:
Janko a Marienka. Lovci čarodejníc
Páčila sa recenzia? Videl/a si už film Warm bodies? Tvôj názor? Chystáš sa si to pozrieť? (NE)Máte radi filmy zo zombie? Prečo?
Ďakujem, že ste si prečítali moju recenziu. Ďalšie nájdete v rubrike Recenzie filmov. Dúfam, že sa vám páčila. Ak áno môžete mi dať 1+. Ak chcete vedieť o všetkom novom, čo sa deje na blogu vbehnite na môj bloglovin, kde máte prehľad o najnovších článkoch a pre ľudí z blogspotu je tu GFC, no to najkrajšie, čo môžete pre mňa urobiť :) , je zanechať po sebe komentár.

  A dovoľte mi pripomenúť, že stále je možnosť prihlásiť do projektu 5 dôvodov prečo.Už sme mali jeden pokus a môžete si prečítať aj ten môj, takže čakám na ďalšie vaše články :)
  Info o projekte nájdete TU!
Info o projekte 5 dôvodov prečo

 
Teším sa na vaše názory a hádam sa opäť stretneme.
Vaša Viallen alias Magicforever 

Menovky: ,