Výnimočný článok- Čo mi priniesol marec a február?


Prečo je výnimočný? Možno preto lebo som nepísala tak dlho, že si tu vo worde už druhýkrát opravujem slovo výnimočný (Ha! Teraz nie!). Ale skôr to bude tým, že podobný článok ešte u mňa nikdy nevyšiel a chcela by som to skúsiť. 

O čo tu ide? Len nedávno som sa stretla s Jenny Tenshi- jednou z mojich najobľúbenejších blogeriek internetového sveta- a uvedomila som si, že pár stien chcem nechať padnúť. Steny ako...No napríklad to, že svoje meno som prezradila až po troch rokoch a to len v jednom článku. (Kto nevie, musí si ho nájsť! Muhaha!)Sakra, zas to nevychádza...


Bude to taký sumár toho najlepšie, možno aj najhoršieho, čo sa mi za tento mesiac (aj pól) prihodilo. Plus k tomu nejaké štatistiky ako: čo vyšlo a možno ste to prepásli, najobľúbenejšia rubrika/ článok/ komentár za minulý mesiac. Ale lepšie bude ak vám to rovno ukážem nie?

Ja & Blog
Nie, to nie som ja. Ako vás to len mohlo napadnúť? Ehm...Pokračujete pekne ďalej, nič zaujímavé k videniu...
Za tieto dva mesiace tu pribudlo len 8 článkov. (Fajn, asi je čas sa nad sebou zamyslieť) Tri z toho boli recenzie na: Wolverina / Janko a Marienka. Lovci čarodejníc / a jedna knižná True blood.Knihy tu boli celkovo tento mesiac utláčané,pretože okrem toho tu vyšla len jedna Knižná móda na zlodejku kníh. V marci...To je úplne super!
Najpopulárnejšie sú tu asi moje Odlišné názory, čo vidno nie len podľa počtu komentárov (za čo veľmi veľmi pekne ďakujem) u Čo je podľa mňa genialita? Nevzdávať sa! a Obezita alebo sa tá váha zbláznila? , ale aj na poradí Čitateľom sa páči...
Okrem toho si moju stránku zobrazilo 851 ľudí, čo oproti magicforever.blog.cz, kde počas Vianoc skočilo na 1200 (len) nových čitateľov, nie zas tak veľa, ale ja som nadmieru spokojná :) Za tri mesiace a totálnu neaktivitu. Milujem vás! A ja sa polepším. Už na tom pracujem... 


 Autoškola

Inak, toto fešné autíčko je naozaj naše. Fotil ho ocino, keď sme sa vybrali...Ehm, fotografovať prírodu. Tak to trošku nevyšlo :D
Presne tak! Viallen už nejaký ten mesiac zráža ľudí na cestách. Moji inštruktori sú bývalí piloti, takže majú dosť trpezlivosti- aj keď mi povedia odboč doľava a ja, samozrejme, idem doprava.( Ženská choroba. Nikdy nevieš, ktorá ruka je ktorá...) 
A podaktorí majú aj zmysel pre humor, keďže ma po štyroch hodinách posadili za volant a po hodine na cvičisku rovno hodili do mesta, pritom som nevedela ani značky (tak ma teraz napadá, že on o tom vlastne nevedel...) Ale, ako vidíte, žijem, inštruktor chodí stále ten istý, takže sa ma nezľakol a neušiel, a môj najhorší fail je takmer zrážka s policajtmi :D Ak vám smiem poradiť, tak ešte po zvyšok mesiaca nevychádzajte z domu. Ani na pešiu zónu! Ja sa tam zjavím!

Valentín
Alebo: Zabte ma kým môžete, tá zrúda je tu zas! Nie, nepatrím k ľuďom, čo si potrpia na citové výlevy a fňukanie. Nie toho som si užila minulý rok. Teda nie doslovne, ale bolo to prvý raz, čo som sa nejako k Valentínu vyjadrila. Ten článok si sem presuniem. Aspoň uvidím, ako som reagovala a ako budem potom. Ako som strávila Valentína teraz. Rebelsky :D Priateľky ma volali von, ale ja som v ten deň ani prinajmenšom nemala chuť na nejaké spoločenské rozhovory. Radšej som prijala ideu svojho spolužiaka: „Mám rád Valentín. Len ja a môj počítač. Poriadne si to užijeme.“ Stavím sa, že väčšina z vás tieto riadky číta s výrazom "Ach, ty moje chúďatko..." alebo "Bože, má lepru, utekajte!" Nie vážne. To je najčastejší výraz, keď im poviem: "Áno, ja som single." A tak môj bod číslo dva prechádza bodu číslo tri...


Assassins creed
Momentálne moja najväčšia láska! Nemám veľa závislostí a jedna z mála,ktorá ma asi nikdy neprestane je gamblenie. Za dva týždne som zvládla celú jednotu. Momentálne som na Assassin creed Bratrstvo, čo je niečo ako dva a pól. Tá hra je úplne geniálna! Kopec konšpiračných teórií, takže ak sa zaujímate o históriu a záhady, podľahnete tejto hre rovnako, ako ja....

Prvá návšteva Ministry
Večne sa tomu vyhýbať nedalo, takže po dlhom a dlhom prehováraní ma tam nakoniec dostali a bola to totálne úžasná neskutočná...Nuda! Nieee!*sedí v kúte zronená* Ako môže byť niekto tak nudný, ako ja? Na konci roka som si dala sama so sebou jedinú dohodu. Že prestanem byť upätá, začnem viac chodiť von, trochu spoznávať ľudí a zas jedno veľké...Ale pokúsila som sa to napraviť. Vybrala som sa tam odhodlane druhýkrát a musím povedať, bolo to lepšie. Nie je to moja šálka kávy a nikto ma tam nedonúti ísť každý piatok, no bola to príjemná zmena.

Učenie po tme

Nie, to nebol môj krásny romantický nápad aneb, pospomíname si na staré časy. Bol to nápad našich múdrych elektrikárov, respektíve možno nejakého malého ihličnatého stromčeka, čo si povedal: „Ááá, spadnem. Uvidíme, čo sa potom stane.“ – a tak celé naše mesto skončilo bez prúdu. Nanešťastie si to zmyslel v deň troch písomiek a to zo španielskej bioly a fyziky. Boh ma proste miluje!      

Within tempation

To najlepšie na záver. Tento deň sa pre mňa navždy bude spájať s dvoma najlepšími zážitkami. Koncert bol úplne parádny. Poznala som každú jednu pieseň a na konci ma už neboleli len nohy, ale aj hlasivky. Atmosféra sa síce oproti Nightwishu nedala porovnať. Chalan pri mne sa za celý koncert nepohol, očami bol nalepený na mobile a nahrával. Iste aj ja som chcela pamiatku, ale išla som si to užiť. Nie si to vychutnávať celé doma!
Okrem toho som sa stretla s úžasnou blogerkou, ktorú si veľmi vážim- JennyTenshi. Priznám sa, že keď som jej v ten prvý deň mala volať, mala som strašnú trému, asi hodinu som visela na telefóne a odhodlávala sa. Ale dopadlo to veľmi dobre. To, že je to skvelá blogerka, to som vedela dávno, ale som rada, že teraz som mohla zistiť, aký úžasný človek vlastne je. Čo ma mrzí je, že sme sa nestihli poriadne rozlúčiť. A viete, aké je to na koncerte...Ten sa prepchá tam, ten tam, a zrazu stojíte o tri rady inde než predtým, takže sme sa nestihli veľmi porozprávať. Však sa uvidí. Možno to ešte vyjde.  
 Preguntas! (to znamená otázky)
Aký ste vy mali mesiac? Spomínate si, čo ste robili na Valentína? Čo pre vás znamená tento sviatok? Boli ste niekedy na nejakom koncerte? Ak áno, tak koho? Alebo by ste
 chceli? Ak by ste si mali vybrať tak koncerty alebo kluby? (ako ja som spomínala Ministry) Máte vodičák alebo si ho robíte? A čo nejaká hra na ktorej ste závislí? 
To jest všetko. Teším sa na vaše odpovede. Čau-čau! 

Vaša Viallen

Menovky: ,