Vlastnosti, ktoré by nemali vymrieť

Minule som vám prezradila pár vecí o sebe (Veci, pre ktoré ma ľudia milujú a nenávidia)a aj moje výkriky do tmy-teda to, čo by som chrstla do tváre desiatim rôznym ľuďom (desať slov úprimnosti) a tento raz osem...Vlastne, sedem vlastností, čo si vážim na ľuďoch. Prečo sedem? Asi neviem počítať a teraz ma momentálne nenapadla žiadna iná.



Deň prvý- Desať vecí, ktoré by si v túto chvíľu chcela povedať desiatim rôznym ľuďom (klik)
Deň druhý- Deväť faktov o tebe (Veci, pre ktoré ma ľudia milujú a nenávidia)
Deň tretí- Osem ľudských vlastností, ktoré si veľmi vážiš
Deň štvrtý- Sedem vecí, nad ktorými často premýšľaš
Deň piaty- Šesť vecí, čo ťa dokážu znechutiť
Deň šiesty- Päť vecí, ktoré si želáš, aby si nikdy nebola urobila
Deň siedmy- Štyria ľudia, ktorý pre mňa veľa znamenajú
Deň ôsmy- Tri veci, čo ťa dokážu potešiť
Deň deviaty- Dva obrázky, čo vystihujú tvoj život v túto chvíľu a prečo
Deň desiaty- Jedna spoveď ( Môžete mi zadať ľubovoľné otázky)

Otvorenosť
Nepoviem, že úprimnosť, tej vo svete nikdy nie je dosť, ale keď sa to tak vezme, kto je z nás úprimný? Kto naozaj povie len to, čo si myslí? Ani nie tak si ju vážim, ako ju hrozne obdivujem.
Možno preto, lebo ja sama neponúkam svoje srdce na striebornej tácke- kto zazrie len tú tácku, je veľký šťastlivec. Preto ma takíto ľudia fascinujú. Nútia ma skúšať nové veci a nebáť sa. Popravde by som s človekom, ako som ja, nevydržala ani minútu- tí ostatní zas nevydržia pri mne. Smutné, no :)

Čestnosť
Fajn, ja viem, som strašne staromódna. No nemám rada skratky- až na tie výnimočné rána, ktoré tvrdím, aké by bolo úžasné sa zobudiť a všetko vedieť, pretože zlepšovanie kúsok po kúsku ma fakt nebaví.
V hĺbke duše však viem, že za všetko treba bojovať, ale zas ísť cez mŕtvoly, mi príde príliš kruté. Nechcem dôjsť k vrcholu s pocitom, že ma to zmenilo, že som stratila samú seba.
Originalita
Ľudia, čo si žijú podľa vlastných pravidiel a štýlu. Nestarajú sa o myšlienky svojho okolia. Byť ovcou je nuda, no kto z nás ňou nie je? Kto vlastne udáva dobré a zlé? V dnešnej dobe sa len každý na niečo hrá. Prečo? Asi je to jednoduchšie než byť sám sebou. Riskovať vylúčenie zo skupiny...Svet je dneska divný.
Pohodový
Ja som príšerná trémistka a práve na tom vždy pohorím. Ak ma niečo rozhodí, nedokážem sa na nič sústrediť. Je to peklo. Človek, čo zachová za každých podmienok chladnú hlavu, je podľa mňa frajer a ten, čo si ani neuvedomí, že je nejaký problém, keď ja ho vidím na každom kroku, tak to je vyslovene blázon.


Cieľavedomosť- dala by som, že húževnatosť, ale to slovo je tak otrasné, až to bolí....
Človek by mal vedieť, čo od života očakáva, kam smeruje. Nevravím, že vo všetkom, no nejaké túžby, sny máme všetci. Hovorí sa, že začiatky sú najťažšie. Neviem. Ja som vždy zo všetkým sekla. Nikdy mi nič nevydržalo. A dokonca ja, keď viem, čo od života chcem, mám pocit, že sa tomu iba vzďaľujem...

Sebavedomosť
Ak taká vlastnosť nie je, práve som ju asi vymyslela. Prestať sa triasť a s rozklepanými kolenami vedieť, že ma všetci sledujú. Nafúknuté ego je horšie než nemať žiadne, no tá správna miera, mi neprekáža a nikdy nebude. Ešte ju raz nájsť niekde v sebe a budem šťastná :)

Zručnosť/ šikovnosť
Aneb schopnosť dokázať niečo vlastnými rukami. Ak sa to dá považovať za vlastnosť....Keď si pomyslím, aká som ja na takéto veci ľavá. Nevedela by som si bez podrobného návodu zostaviť ani poličku, nie to ešte opraviť auto či niečo podobné. Pamätám si, na svoje pokusy ušiť bábikám oblečenie. Keď som prekusla to, že sú z nich úplné ohavy, dalo sa s nimi aj normálne hrať :D
  Obrázky sú z We heart it

Aké ďalšie vlastnosti sú podľa teba dôležité?
Čo iné máš na ľuďoch rád/a?
Je tu nejaká z ktorou nesúhlasíš/súhlasíš?
Viallen
 

Menovky: ,