Vaše pripomienky a odkazy

Máte nejaké pripomienky k článkom či blogu? 
Zdá sa vám niečo neprehľadné? Nudné? Chceli by ste tu niečo zmeniť? 
Alebo sa ma len niečo opýtať? 
Tak ste na správnom mieste!
Toto je miesto len pre vás. Môžete sa vyjadrovať od neladiacich obrázkov po nečitateľné písmo, až ku kritike na samotnú autorku ( nie som tu 24 hodín, ale rada odpoviem na každú vašu pripomienku)

Menšie poďakovanie 
Tak, na začiatok by som sa rada poďakovala všetkým, ktorí stále chodia na môj blog a píšu komentíky (alebo proste čítajú tie moje neskutočné keci :D ) Jj, ste moje skutočné potešenie (to je ale zase veta...).
Netvrdím, že tento blog mám pre slávu alebo pre návštevnosť, či niečo podobné. Robím to v podstate iba pre seba. Písanie ma vždy bavilo a toto je môj spôsob ako sa môžem po dlhých a únavných dňoch trochu zotaviť a robiť to, čo ma naozaj zaujíma a baví.
Ale to viete. Môžete svoj blog viesť, ako dlho len chcete, po čase by Vás asi prestalo baviť, keby Váš čas a námaha išla iba tak do vetra. Pre blogera asi neexistuje väčšia radosť, ako keď je jeho práca ocenená. Niekedy stačí jediné slovíčko a každý z nás, má nepochybne hneď o niečo krajší deň- takže: Ďakujem! :)

Prijímanie kritiky a nápadov. Len do toho!
A teraz prečo som vôbec začala toto písať: Súvisí to s tým, čo som načrtla už hore. Chcela by som spraviť tento blog trochu efektívnejší, a tak som sa rozhodla , že spravím menší projekt, výskum (nazvite si to ako chcete) , aby som vylepšila túto moju malú skrýšu.
Nejde o to, že by som mala malú návštevnosť- popravde ma prekvapilo koľko ľudí sem chodí- ale vždy je čo zlepšovať :). 
Chcela by som dať priestor svojím čitateľom vyjadriť sa k mojej stránke a článkom. Sem môžete písať, čo chcete....(až tak doslovne to nemyslím :D.) 
Tipy na nové články, ktoré by ste si radi prečítali alebo, čo Vás zaujíma (Články na želanie), krajšie obrázky, alebo hocčo , čo by Vás tu potešilo a motivovalo niekedy sa sem vrátiť- Napíšte mi to! Určite je tu niečo, čo sa Vám nepáči a zdá sa Vám nudné. Prosím buďte úprimní. Veľa to pre mňa znamená. Prímam kritiku. Krátku aj podrobnú. Zdá sa Vám to tu prehľadné či sa naopak strácate. Ak už ste tak hrozne leniví , že sa Vám ani nechce siahnuť po klávesnici a napísať, prinajmenšom, jedno slovo- prosím hlasnite aspoň v ankete. Ďakujem! :)

Otrasné facebookové šialenstvo. Áno či Nie? 
Je jasné, že raz sa to stať muselo. Brala som to ako šialenstvo dnešnej doby, lenže Facebook stále nie je mŕtvy. Bolí ma to, ničí ma to, bohužiaľ, je to tak.
Tí, ktorí sem chodili dlhšie vedia, že ja sama nemám s touto stránkou nič spoločné- vysvetľovanie by bolo dlhé a nepodstatné- takže by bolo lepšie prejsť k faktu, že už pár dní nad tým horlivo uvažujem. Keďže moja malá anti-facebooková dušička mi nedovolila hneď zakročiť, pýtam sa v prvom rade vás: Bol by o to nejaký záujem? Je to iba trend, ktorý za chvíľu opadne alebo to má aj nejaké výhody? Pre mňa by to bolo dobré asi v tom, že drobné veci- oznamy a tak- by som konečne nemusela dávať ako úvod k niektorým článkom. Snažím sa tomu vyhýbať, niekedy to proste nevydá...

Sb-éčka- nadpis, za ktorý by ma niektorí ukrižovali
Podľa mňa je takéto označenie zlaté :) Rozmýšľam nad menším triedením a rovnako nad nejakým priberaním. Nemám to ešte preriešené a nemusíte sa báť ničoho drastického. 
Proste už ma nebaví, na každom kroku stretávať samé módne blogy, na ktorých sa mení akurát tak farba nejakej sukne. Rovnako tak otravné faninky One Direction a Justina Biebera. Chcem si tu nechať tie, na ktorých mi fakt záleží a ich tvorba je pre mňa atraktívna a moja tvorba je pre nich rovnako dôležitá. A ,samozrejme, nájsť niekoho nového a zaujímavého. Ak má niekto záujem, viac nájde v Chcem spriateliť.

Súťaže a možno nejaké projekty
Všimla som si, že na Blog.cz (a na Blogspote to podľa mňa nebude iné) drieme toľko nezvyčajných talentov a šikovných ľudí na grafiku, na písanie, kreslenie ( až sa niekedy pýtam, čo tu vôbec hľadám). Preto je čas, aby niektorý povstali zo záhrobia. Rozmýšľala som nad niečím väčším i menším, no to všetko by sa odvíjalo od toho, koľko ľudí by sa nakoniec prihlásilo. Tak, čo poviete, skúsili by ste niečo podobné?

Budem rada za každý jeden postreh. Od neprehľadného písma po komentáre k článkom. Čo sa vám tu páči najviac a najmenej. Proste všetko! :)
Magicforever... :)

Menovky: ,